Post by keicrozininpfer on Feb 4, 2022 9:11:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Brawl Universe ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Brawl Universe IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Super Brawl Universe 2022 version ▞▞▞
ikke så kult som jeg håpet. veldig vanskelig å få nok slim til å nivåere karakterene dine opp og sveipe tilbake er for sakte. også, når jeg går for å blokkere når jeg skal bli angrepet, vil det ikke engang la meg blokkere. SLETTET.
Ganske morsomt spill. Det eneste problemet er at noen ganger når du prøver å blokkere eller slå, skjer det ingenting. Jeg trodde det ble hengende på grunn av wifi-en min, så jeg slo den av og begynte å bruke data. Samme ting, men er sporadisk, kanskje hver 3. eller 4. kamp.
Hvorfor må vi tvinges til å gjøre om hele opplæringen når vi installerer på nytt? Jeg vil bare aktivere profilen min på en ny telefon, men må gjøre veiledningen 1., dummeste noensinne!!!!! Avinstallert
Dette spillet er virkelig vanedannende og er veldig morsomt å spille. Det ville vært bedre om det hadde villians og flere heltekarakterer som Mr. Crabs, Squidward, Cosmo og Wanda. Jeg har andre som jeg ønsker å bli lagt til, men jeg kan ikke komme på dem for øyeblikket.
Jeg liker spillet veldig godt, det er ingen etterslep, ikke mye legger til grafikken er flott, det er ikke noe dårlig med det, og jeg håper du gjør det lettere å få andre karakterer. Jeg elsker spillet, det er kult, jeg håper det får noen gode anmeldelser.
Dårlig!! Animasjonene er forferdelige. Den eneste grunnen til at jeg vurderte den til 2 stjerner i stedet for 1, er fordi Patricks seiersdans.
Så dette spillet kom akkurat ut, men jeg synes det er et ganske bra spill, hvem vil vel ikke slåss med sine favoritt tegneseriefigurer som ble sendt på Nickloden, ikke sant? Det var i hvert fall det skaperne tenkte da de laget dette, noe jeg er enig i. en feil jeg har møtt som jeg har problemer med å si fordi den faktisk hjelper meg, er at kattehunden min på en eller annen måte over natten fikk 400 kraft mer og var nivå 2, og nå er på nesten 2500 kraft, og kan ikke lenger være prestisjet, vær så snill å fikse 😁
[HOT] : Hvilken rekkefølge kan du se Dragon Ball i?
Det var ok til å begynne med, men spillet endret automatisk brukernavnet mitt, og det blir kjedelig etter at du bruker en charecter, må du vente en viss tid.
Jeg elsker dette spillet, jeg tror spillerne er datamaskiner fordi jeg fortsetter å vinne, det var den grusomme delen, men alt annet var veldig bra. Folkene som laget dette spillet... Du er veldig talentfull. Og jeg elsket det, men ikke 5 stjerner. Bravo!
Jeg sa opprinnelig at jeg ikke ville laste ned dette spillet, men nå har det faktisk flyttet seg forbi Nickelodeon-skjermen, et ganske morsomt spill og god tid morder, kule Nick-karakterer, jeg vil anbefale å prøve dette spillet. Oppdatering: hvis du ikke kan spille hver dag, ikke last ned, jeg gikk glipp av en dag eller to og karakterene mine mistet kraften, avinstallert
Det er så ille at jeg fikk spillet for bare noen minutter siden og begynnelsen/tatourial var ok, men når du låser opp eller får den andre karakteren din Angelica og du valgte henne kan du ikke engang trykke klar og hun ser ulåst ut i det hele tatt og du må bruk henne etter din første kamp da Patrick dette spillet har fantastiske karakterer, men du kan ikke engang spille det på grunn av Angelica fordi du ikke engang kan bruke henne fordi hun ikke låser opp for deg dette spillet hvis jeg kunne gi det 0 stjerner jeg ville
Spillet er fullt av feil og nesten uspillbart. Kontroller og mekanikk må forbedres og raskt. Det går for sakte å suse bakover og fremover, og tungene fungerer ikke som de skal. Matchmaking er også en spøk, du møtte ikke laget du er sammenkoblet mot også bare en av karakterene mine fortsetter å komme til neste kamp, selv om jeg har 2 av dem på laget. Sletter snart hvis ingenting endres i de kommende dagene.
Jeg elsker virkelig dette spillet! Jeg håper de legger til flere karakterer. Det ville også vært kult om du kan opprette en konto og kunne legge til venner og versere hverandre.
Dragon Ball Super, Vol. 1 e-bok av Akira Toriyama - Rakuten ...
Dodge- og blokkeringsknapper registreres knapt, noe som betyr at du kommer til å tape de fleste ganger, den parer deg med motstandere dobbelt så mye som nivået ditt slik at du ikke har en sjanse, og mengden materiale som trengs for å oppgradere karakterene dine blir latterlig å oppnå med kister som plutselig tar 6 ganger lenger for å åpne den samme grunnleggende kiste som før, med mindre du betaler for alt selvfølgelig.
Jeg mener opplæringen er veldig morsom, men jeg føler at jeg ikke kan komme videre som i det hele tatt etter opplæringen, og det er frustrerende å prøve å finne en måte å gå videre på. De vil at jeg skal like å få en annen karakter, men jeg finner bokstavelig talt ikke hvordan.
Ganske anstendig spilling, men fremgang sparer bare ikke. Hver gang jeg slutter blir jeg sendt tilbake til nivå 1, noe som er irriterende, fordi Brawl-modus ikke låses opp før nivå 4.
spillet er ok tar alt for lang tid å øke kortene etter så lang tid fordi slim er vanskelig å få og det tar en uke bare å gå opp 1 høyt kort, så jeg spiller ikke dette spillet så mye lenger, og kaster bort tiden min på å ikke nevn hvor mange ganger jeg prøver å blokkere treffet meg, men de blokkerer nesten alt selv 1s de sier du ikke kan blokkere heks er en løgn jeg tror jeg bare kommer til å bli rød av dette spillet var gøy i et minutt nå er det akkurat som Hvert spill i dag handler om å få deg til å bruke penger som jeg ikke gjør lenger
det beste spillet som har kommet ut på lenge flott spill Nickelodeon mange mennesker vil elske det, men jeg tror ikke det er virkelig online, det kan fikses
Et veldig morsomt spill, men noen ganger feiler det, og da må jeg avslutte spillet og gå inn igjen
Barna mine lastet ned dette spillet, og jeg ble nysgjerrig så jeg ga det en sjanse. Jeg elsker det faktisk. Flott spill, fantastisk grafikk, moro for alle aldre. Spesielt voksne som meg som vokste opp med å se de fleste tegneseriene i dette spillet. Rocko, Rugrats, Catdog, ninja skilpadder osv. Brakte meg tilbake til barndommen. Fantastisk jobb...
La oss få dette ut av veien først. Dette er en Marvel Contest of Champions-klone. Kampsystemet er bokstavelig talt det samme. Men det gjør ikke dette spillet dårlig. Jeg liker veldig godt Marvel CoC-kampsystemet, så det er et stort pluss for meg. Hvor spillet faller fra hverandre kan oppsummeres med ett ord. Kvalitet. Alt ved dette spillet mangler det. Til å begynne med er grafikken, selv om den er tegneserieaktig, lav oppløsning og mangler detaljer. Kontrollene er ikke bra. Du kan ikke unnslippe mens du blokkerer. Hvis du blir blokkert mens du gjør et lett angrep, kan fienden umiddelbart lande en lett angrepskombinasjon på deg. Det er ingen historie. Prøver hele tiden å få deg til å se annonser for å doble belønningene dine. Og mer glemmer jeg sikkert. Det er ikke et dårlig spill, bare middelmådig.
Flott, jeg elsker hvordan det lar meg velge et sprøtt navn og også konkurrere med alle mine gamle favorittkarakterer i oppveksten. Det er enkelt å spille og du kan kjempe på så mange forskjellige måter!!!! ET MÅ LAST NED. Du vil ikke angre.
Castle Super Beast – Podcast - Podtail
Jeg elsker dette spillet, det er så vanedannende. Du bør definitivt få dette spillet. Jeg har nettopp installert dette spillet, og jeg har spilt nesten hele dagen. Det er så gøy. Du får nye karakterer, temaer og nivåer opp karakterene dine. Når de går opp i nivå, blir de kraftigere. Installer rett vet etter å ha lest hva jeg skriver. Det er så vanedannende.
Jeg likte spillet, lastingen var rask og ingen irriterende annonser, men selve kampene er så sakte. Vær så snill å få fart på kampen ok? Og vær så snill å gjøre Angelica Pickels ikke forferdelig hver gang jeg prøver å lande et angrep på motstanderen min, treffet henger bare ikke sammen spiller ingen rolle hvor nærme jeg er angrepet suser helt jeg hadde ikke noe imot hvis det ikke var for faktum at jeg er tvunget til å kjempe med henne 2 ganger og kaste bort slim på å oppgradere henne. så vær så snill, enten ikke tving til å bruke henne eller fjern henne.
Spillet er morsomt, karakterene du kan låse opp er de fra min barndom. Bare med det burde det være 5 stjerner.. Du kan være INVADER ZIM! MEN ... klokkeannonsene for å multiplisere belønningene dine er så ødelagte ... Noen ganger må du se 3 annonser om ikke flere før det dobler belønningene dine.. Derfor er de 3 stjernene, de konstante lamme ikke-fungerende annonsene er forferdelige.. Vær så snill fiks dette, men totalt sett et bra/morsomt spill!
Ben 10 Heroes APK nedlasting for android - siste versjon
Jeg har ikke spilt denne vetsjonen ennå, men de forrige er gode. Sitat også på nicolas. Selv om klagen din er 50 % rimelig, er resten ikke så sant. Med tanke på spill som undertale og octopath tror jeg det er veletablert nå at grafikk ikke betyr noe. NÅR SKAL FOLK SLUTE VURDERING AV SPILL BASERT PÅ GRAFIKK. Det er heller ikke en vidunderkonkurranse av mesterkloner. Bevegelsessettene kan være like, men så lenge spillet har et originalt tema, er det ikke en klone. Det er mange kamp-gms.
jeg iln
Spillet startet ganske morsomt, men kort tid etter at jeg startet ble jeg stadig satt sammen med motstandere med dobbelt så høye rangeringer som mine, noe som gjorde det umulig å vinne. Dessuten er kraftbevegelsene i dette spillet ganske billige og gjør at det ikke handler om ferdigheter
det fungerer, det er en rip off av super smash bros det er ikke så morsomt, bokstavelig talt hva pokker skjedde med deg Nick? i stedet for å gi ut et halvt spill basert på et spill som faktisk er morsomt, hvorfor tar du ikke tilbake et spill av deg som faktisk var morsomt? 2 ord Monkey Quest. Men du kommer sannsynligvis til å gjøre den samme feilen som du gjorde den gang og velge dette mobilspillet fremfor det? eller hvorfor lager du ikke en oppfølger til et spill som ligner på dette? 5 ord Battle for vulkanøy 2. -_-
Kunne vært bedre. Trenger virkelig å ordne opp i matchmaking. Jeg er ny, så karakterene mine har 100-140 rangering. Å matche opp gir meg stadig motstandere altfor sterke med 300 - 450 rating, noe som gir meg ingen sjanse. Vennligst fiks det.
Spillet er ikke dårlig. Spillet henger halvveis i en kamp som gjør det irriterende vanskelig å gjøre noe. De fleste ganger etter å ha sett en video for å motta doble belønninger, dobles ikke belønninger.
Dette spillet er så morsomt at det ikke bare er et gammelt vanlig spill, det er så fint, men det inneholder også barna dine mye om tegneseriefigurene dine som de ikke engang vet om som noen karakterer ikke vet om Svampebob eller andre tegneserier karakterer som de ikke kjenner at de alltid kan låse opp. Velg karakteren, se om du låser den opp, les jeg sender inn en annen neste uke.