Post by keicrozininpfer on Feb 4, 2022 8:40:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
1 tähtee pois koska vie paljon tilaa muuten hyvä peli👍👍👍
Pls Paremmat grafiikat olisin kiitollinen !!
Tämän pitäisi olla 5 tähteä. Toivon, että uusi tapahtumasi antaa ilmaisia 8600 Gcubea ilmaiseksi tehtävän suorittamiseen, lisää tämä tapahtuma
Rakastan tätä peliä, mutta ongelmana on niin monet hakkerit, joten epäreilut vetoomukset tekevät huijaamisen estäjäksi block man go -perusteet kielletty tili hakkeri vetoomuksia kaipaan vanhaa lohkomiestä mennä ilman hakkereita kuinka voimme voittaa, jos hakkereita on niin paljon, jos et potkaisin kaikki hakkerit block man gossa, poistan sen enkä koskaan asenna sitä😡😡
😀🤣🤩😁
Minecraft Trial
Pidin tästä pelistä aikaisemmin, mutta silti liikaa hakkereita Tämän päivityksen jälkeen ei ole enää hauskaa. Alussa hakkerit Tuhoa sänky lentämällä ja sitten tappaa meidät nopeudella se ei ole reilua eikä hauskaa!!!😤
Tämä peli on paras, mutta alhainen mobiilisoitin ei voi pelata, sillä on niin paljon viivettä, että se ärsyttää minua, kun menen pelaamaan bedwarsia jne. Korjaa se
Olethyväja-anteksi
Miksi annoin kaksi tähteä johtuu siitä, että WWE School -simulaattorissa, kun sain 21 miljoonaa kolikkoa ja kun klikkasin myyntipainiketta, se saavutti 1 miljoonan 31 miljoonan sijaan. Korjaa se.
niin paljon bugeja Bedwarissa ja tapaan monia hakkereita kaikissa peleissä, joissa he lentävät ja kiihtyvät niin nopeasti. ja aluepäivitys on paska, joten korjaa se. Annan 5 tähteä
Se on todella hyvä peli, jossa on paljon pelejä, joita voit pelata, mutta minulla ei ole aavistustakaan miksi, mutta jostain syystä hullu juttu sanoo, että koodihuijaus havaittiin, kun yritän pelata bedwarsia tai rakentaa ja ampua.
Itse olen sitä mieltä, että tässä pelissä on enemmän huonoa kuin hyvää, koska siinä on paljon bugeja ja mielestäni kannattaa voittaa. En yleensä pelaa bedwarsia, minulla on 3 syytä. 1: voitosta on maksettava 2: tnt on operaatio 3: taistelupassi
BRUH!! erota heilauttava mobiilisoitin PC-soittimesta on vaikea lähteä taistelemaan PC-pelaajia vastaan, kuten bedwarsissa, he kirjaimellisesti luovat tiimini leiriin
Mahtava
Plss korjaa bedwars, he ovat niin monia hakkereita, jokaisessa pelissä on hakkeri, että he voivat vain lentää ja rikkoa sänkyjä, se ei ole enää hauskaa, koska siellä on aina hakkereita, vaikka ilmoittaisit heistä, se ei ole mitään
Tää on niin huono peli et pelaan tätä joka päivä
todella hyvä peli!!! Siksi, sulla on Minecraft Playstationilla, ja koska jos jos pelata Bed warsia, et voi, mutta jos haluatte ladatkaa tämä sovellus!!! Tässä voi pelata myös paljon muitakin eripelejä❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ihan hauska
Jailbreak on painajainen, niin monet pelaajat jauhavat paikan päällä, että heitä ei voi tappaa vaikka kranaatit ne ja kaikki esineiden hinnat ovat kalliita, vaikka minulla ei ole komentajalla varaa siihen ja vaikka katsot lisää näyttöä musta, mutta silti se on hauska peli
Tämä on tulevan iOS-sovelluksen testiversio. Lataa sovellus, kerro mielipiteesi/anna palautetta. Palautteen perusteella viimeistellään Apple versio
Se on vähän perseestä, koska ongelmani on..... jos en päivitä, se on kuin vuosiin, en päivitä sitä, kun nyt on vuosi 2022, se saa minut potkimaan jatkuvasti, koska en päivittänyt päivitystä oli hakkeroinnin vastainen, joten Olin hakkeri, joten mielestäni se on hyvä vähän, annan sille arvosanan 3
Syy, miksi annoin sille 3 tähteä 1: ei voi ladata 2:virheet 3:poista aluepäivitys
KUMMA LATAAN SE LATAA UUDELLEEN
Se on hyvä peli, mutta niissä on huonot puolensa. Ensinnäkin menetit yhden tähden, koska kaikki tapahtumat aiheuttavat gecubeja ja toiseksi, koska tuot vanhaa takaisin. Ole hyvä 🥺 Tee niin, että saamme gecubeja
Se on hieno peli, mutta juuri nyt aioin pelata sitä, kunnes se jäi 100: een, se on niin pitkä, plsss korjaa tämä😭😭
Se on maailman paras peli, ainoa ongelma on, että se vie niin paljon tilaa.
Se on mahtavaa! Mutta huono puoli on, että se vie paljon datatilaa, enkä nyt voi toistaa sitä.
Rakastan tätä peliä, jota olen pelannut 8-vuotiaasta lähtien. Olen nyt 12-vuotias, enkä ole pelannut muutamaan vuoteen, mutta olen saanut yhteyden vanhoihin ystäviini, jotka tapasin aloittaessani pelaaminen suosittelen ehdottomasti lataamista
Mahta tavapeli siinä on niin paljon mahtavia pelejä ainaskin Rakennettu ja SEA jeeeeeeeee 🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍 Tulee vielä Itku älkää Nauratko saatana
Hyvä peli! se on kuin Roblox + Minecraft. Koska siinä on paljon pelejä, kuten Roblox, ja voit myös rakentaa sky block -peliin tässä sovelluksessa, kuten Minecraft☺️ Mutta nyt se on pahin päivitys!! Niin monia bugeja, enkä voi keskustella ystävilleni eri alueilla!! Ole hyvä ja Blockman Go Poista alue Päivitetty ☹️💔
Todella mukava peli supev, kaikki on noice, mutta vain poistumassa aluepäivityksestä, koska aluepäivitys oli täällä, olin hieman kyllästynyt tähän peliin, joten pyydän poistamaan se.
Tässä pelissä 1. on paljon ongelmia. Hakkerit... tietysti :V 2nd. bugeja on paljon bugeja, joita olen huomannut, kuten aina kun putoan tyhjyyteen bedwarsissa ja yritän käyttää limaa, hyppäämisen sijaan se häiritsee minua liman läpi ja saa minut putoamaan tyhjiöön tai aina kun astut peliin, se näkyy että hän on offline-tilassa ollessaan todellisuudessa verkossa 3. En todellakaan pidä tätä ongelmana, mutta nahhhh, sanon vain, että nykyään blockman gosta on tullut tylsää tai epäreilua.
Rakastan tätä peliä, mutta tiedän, että kun päivitin, se ei päivity. Korjaa se.
Kiva sovellus liian hauska paras peli koskaan rakastan sitä. Rakastan taivasblokkia. Mutta päivitys on ongelma, se aiheuttaa liikaa mb Ja siellä oli häiriö, joka avasi rintani taivaalla, korjaa tämä ongelma ja ihmiset, joilla on g vubes, voivat tehdä mitä tahansa. He kaikki pitävät hauskaa ja jotkut heistä voivat auttaa sinua tehdä jotain ilman g kuutiota rahasta pelissä
Se on mukavaa, mutta se saa minut jäätymään ja se on niin LAGGY, mutta rakastan tätä, vaikka se saa minut aina STRESSIIN... Siinä on liikaa pelejä, kuten Bed Wars, Sky Block, Build battle, Anime taistelusimulaattori, Titan, Hide and seek jne. ❤️🤩🤩😎💖 Ja aina katkaisen yhteyden ja liikaa VIKAA... Mutta silti mukavaa ja loveeeeee sitä! Korjaa vain bugit thx..
Nyt pidän bedwarsista
se on hauska peli. serkkuni ja minä pelaamme tätä todella paljon. mutta annoin sille 3 tähteä syynä 1., vikoja. kuin en voisi kutsua häntä. se ei ponnahdu sivulle eikä lähetä hänelle kutsua. joskus se sanoo, että hän on offline-tilassa, vaikka hän ei olisikaan. Toinen, mainokset. En todellakaan pidä mainoksista alussa. kuten ne asiat, jotka tulevat näkyviin, kun aloitat pelin. Kolmanneksi et voi lisätä henkilöä muista maista (?), kuten miksi? haluan vain leikkiä ystävieni kanssa.
Tämä uusi tekstityyli on perseestä ja ja kehittäjä, jos näkeväsi yhis lisää hahmoa, jos voit gidft ystävällesi gcube, kankaat, hymiöt (bedwar) bedwar haarniska ja riimut Minulla on ystävä, jolla on matalat riimut, haluan auttaa häntä ja vihaan verkossa treffit bg eivät välitä toistoista, he jättävät sen taakseen 😡😡😡😡😡
Pidän pelistä, mutta bedwars-peli kaatuu, haluan antaa lahjoja ja vain kaatua ja palaan pelaamaan rank-tilassa ja takaisin aulaan menettää pisteitä ja yhä uudelleen ja uudelleen, korjaa tämä kaatuminen, annan 5 tähteä Jos korjaat sen niin tnk sinulle😀
😍😍😍😍😍😍💖💖❤💖❤
Miksi blockman go on päällä Resurssit ovat valmiita, se ei toimi pls korjaa virheet
Tämä peli on erittäin täydellinen ja pidän siitä erittäin paljon, mutta miksi annan sille 2 tähteä? Koska pelaajat tappavat itsensä g-kuutioiden takia ja bedwars on niin kallista, toivon, että ratkaiset tämän ja teet g kuutiot ilmaiseksi😭
se oli erittäin hauskaa ja voit tutkia erilaisia pelejä ja ne kaikki ovat mahtavia ja täydellisiä, no 90% se tuntuu
Paras peli ikinä! Virheitä ei ole, ei mainoksia, mutta... Ongelmana on HAKKERIT/HEETJÄT, HE PIHOITTAVAT PELIN, olen iloinen, jos korjaat sen